niedziela, 29 maja 2016

29.05.2016 - Truskawkowy balsam | WYGRYWAMY LIGĘ MISTRZÓW!!!

Cześć!
Dzisiaj jest mega cieplutki i cudowny dzień! Pierwszy raz w tym roku wyszłam na dwór w krótkich spodenkach i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa - takie rzeczy mnie uszczęśliwiają, haha :P
W ogóle ludzie powinni cieszyć się z małych rzeczy, jak widzę osoby wiecznie niezadowolone z życia to aż mnie coś trafia, jak można cały czas być złym na życie.

Dobra  nie będę pisać o tym, bo od razu mnie szlag trafia, więc teraz przejdę do zdjęcia cudownego balsamu, który dziś kupiliśmy w Biedronce dla Marleny. Jest on truskawkowy i pięknie pachnie, jednak nie wiem czy dobrze działa. Sam wygląd jest uroczy i idealny dla niej, więc go wzięłam. Pewnie za jakiś czas kupię go i dla siebie, ale to jak pojadę do Biedronki po flagę kibica, bo będzie w czwartek ♥


Dzisiaj w barwach Iskierki czekam na meczyk, bo już dzisiaj jest najważniejszy mecz całego sezonu. Dzisiaj wygramy Ligę Mistrzów! Bardzo mocno trzymam kciuki i wiem, że będzie ciężko, bo przeciwnik jest trudny - widać to po tym, że też tak daleko zaszedł.



To zdjęcie od razu wylądowało na tapecie mojego telefonu - MEGA mi się podoba, uwielbiam te niebieskie garnitury.


TAAAAK!! WYGRALIŚMY LIGĘ MISTRZÓW! Może w kolejnym wpisie jakoś bardziej szczegółowo opiszę to piękne zwycięstwo bo teraz to nawet nie mam jak, takie emocje mną targają :P Nagrałam całą ceremonię wręczania, niestety telefonem, bo zapomniałam całkowicie, że mam aplikację do nagrywania, po prostu zanik myśli totalny. Ale naprawdę to było coś... historia, po prostu historia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz