sobota, 28 maja 2016

28.05.2016 - Druga nocka | Przyjechała ciocia | Jesteśmy w finale LM!

Cześć!
Dzisiaj taki wpis z kilku dni, bo nie miałam jak robić tego regularnie.
Najpierw zacznijmy od czwartku, kiedy przyjechała ciocia i było naprawdę mega. Byłam z Kinią na placu zabaw, w sumie byłam tam pierwszy raz odkąd on tam w ogóle jest i jest całkiem spoko, ale oczywiście przebywają tam osoby dużo starsze i śmiecą, co daje pełno szkła w piasku... Serio młodzież nie ma gdzie siedzieć, tylko spędza swój wolny czas na placu zabaw?


Zawsze lubiłam robić takie zdjęcia makro. Niestety mój telefonowy sprzęt mnie mocno ogranicza ale nie jest źle. Kiedyś jak już będę bogata, to kupię sobie wypasioną lustrzankę i będę robiła takie zdjęcie, że aż nikt nie będzie mógł uwierzyć, haha :P Nie no sprzęt nie sprawia, że ktoś nagle staje się fotografem, dlatego dobija mnie to, jeśli ktoś kupuje sobie sprzęt za kilka tysięcy i od razu staję się "profesjonalistą".


A jeśli chodzi o nockę, to była trochę wyczerpująca, pod tym względem, że było po prostu mega nudno. Zrobiłam zdjęcie temu kucykowi, bo mam do nich jakąś słabość. Uwielbiam je jako maskotki. Jeszcze ostatnio ich nie było w sklepie, a wczoraj się pojawiły. 2 nocki w tym miesiącu zaliczone i póki co to wszystko, zobaczymy ile ich będzie w czerwcu.


No i teraz informacja najważniejsza, czyli coś, przez co płakałam dzisiaj ze szczęścia! Vive Tauron Kielce wygrywa z PSG i jutro gramy w finale Ligii Mistrzów! Już teraz, w tym momencie, jesteśmy w dwójce najlepszych klubów Europy, a jutro wygramy ten finał, bardzo mocno w to wierzę, bo widziałam jak dzisiaj walczyli i naprawdę mega szacun. Mecz był bardzo emocjonujący i w pewnych momentach zasłaniałam oczy. Niezwykle trudno było to wygrać, więc tym większe brawa dla nich, bo to co dziś zrobili na pewno zapisze się w historię polskiej piłki ręcznej już na zawsze!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz