środa, 25 maja 2016

25.05.2016 - Człowiek cyborg

Cześć!
Jestem właśnie po pierwszej nocce i jestem znów pozytywnie zaskoczona tym jak było, bo nie było wcale tak źle jak mówili. Co prawda pracy było dużo, ale da się przeżyć no i w ogóle nie chciało mi się spać! Pewnie dlatego, że cały czas coś robiłam i nawet nie miałam czasu, żeby myśleć o śnie. Mam nadzieję, że kolejna nocka minie mi równie sprawnie i szybko, bo w tym miesiącu będzie to już ostatnia. No i również mam nadzieję, że zrobiłam wszystko dobrze i że nikt mnie teraz za plecami nie obgaduje, jak to źle coś wykonałam na nocnej zmianie itp. :P

 

Jutro chyba przyjeżdża ciocia, a ja z niecierpliwością czekam na sobotę i finał LM. Naprawdę już się nie mogę doczekać i w głębi serca i duszy bardzo, bardzo mocno wierzę w to, że w tym roku będzie 1. miejsce. Naprawdę na nie zasługujemy. Będę trzymać kciuki i wygramy to, bo jesteśmy najlepsi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz