sobota, 21 maja 2016

21.05.2016 - Przerażona Natalia + odżywka, antyperspirant i bransoletka ♥

Cześć!
Dzisiejszy dzień był spoko ale trochę byłam przerażona, nie ukrywam. Pojechałam rano do pracy i okazało się, że jestem sama! No był jeszcze podjazdowy ale mimo wszystko na kasie stałam sama. Wszystko już umiem ale wiadomo, że jak jest ktoś jeszcze to jakoś tak lepiej na duchu po prostu. Zawoziłam też mamę, bo miałyśmy tak samo do pracy. Później nie mogłam wyjechać z miasta, bo był taki ogromny korek! Policja kierowała ruchem na wszystkich końcach miasta, nie mam pojęcia co się stało. Wracając do pracy to chyba w miarę sobie poradziłam - taką mam nadzieję.

Ta stacja jest spoko, bo jest dosyć mały ruch i fajnie wszystko da się ogarnąć, ale w większości niestety będę pracowała na tamtej. Najbardziej obawiam się jeszcze nocek, mam nadzieję, że sobie poradzę ale no zobaczymy jak to będzie.

Dzisiaj porobiłam porobiłam kilka zdjęć na DC, więc wstawię i tutaj! :D


Świetna odżywka do włosów! Pięknie pachnie i nie obciąża włosów, które są po niej błyszczące. Bardzo lubię jej używać, jest dosyć wydajna, jednak ciężko dostępna (przynajmniej dla mnie), bo w moim mieście mogę kupić ją tylko w jednej drogerii, która akurat jest całkiem mi nie po drodze. Ta już jest na wykończeniu, więc na pewno wybiorę się po kolejną. Polecam jej spróbować, jest naprawdę dobra.
  
Cała rodzinka moich ulubionych ostatnio antyperspirantów. Zakochałam się w nich w chwili, kiedy dostałam ten najmniejszy do testowania. Mają cudowny zapach, a do tego robią dokładnie to co mają robić i są niesamowicie trwałe. Jedyny minus jest taki, że dosyć szybko się kończą, ale może jest to też moja wina, bo psikam się nimi jak szalona, tak bardzo podoba mi się ich zapach. Jeśli szukacie czegoś, co naprawdę chroni to jest to produkt idealny. 

Moja cudowna bransoletka, którą dostałam od cioci na matury. Sowa jako symbol mądrości miała mi pomóc w zdobyciu dobrych wyników i mam nadzieję, że tak właśnie będzie, bo miałam ją zawsze przy sobie! Bransoletka jest bardzo mała i delikatna i to mi się w niej właśnie podoba. Jest po prostu śliczna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz