piątek, 20 maja 2016

20.05.2016 - Znów brak zdjęć! + W oczekiwaniu na mecz ♥

Chyba jestem najgorszą blogerką świata! Haha :P
Nie no tak właściwie to żadna ze mnie blogerka ale skoro już mam tego bloga to powinnam się jakoś czuć bardziej odpowiedzialna za wizualny wygląd tych postów. To nie jest tak, że ja nie chcę - po prostu jakoś zawsze zapominam zrobić zdjęcia.

Sytuacja wygląda w ten sposób, że jutro na godzinę 6 jadę do pracy i jestem tam do 14. Jak było to postaram się opisać w kolejnych wpisach. Przez ostatnie dni nie wydarzyło się nic szczególnego. Dzisiaj byłam w hurtowni papierniczej kupić koperty, bo już mi się skończyły, a muszę mieć spory zapas. 18 maja byłam na 5-godzinnym szkoleniu. Było całkiem fajnie, bez żadnych nieprzyjemnych przygód. Niestety dowiedziałam się, że w poniedziałek po maturze muszę iść jeszcze do pracy. Mam nadzieję, że dobrze zdam ten angielski, bo jak nie to raczej praca będzie średnio przyjemna. :P

Teraz jeszcze bardziej przyjemna kwestia czyli... w ten weekend gramy o Puchar Polski! No i nie ma opcji, żebyśmy tego nie wygrali.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz