poniedziałek, 16 maja 2016

16.05.2016 - Cykam się trochę

Cześć!
Dzisiaj wstałam koło godziny 9 i pojechałam wysłać przesyłki. Pani na poczcie mnie zdenerwowała, bo miała wielki problem z tym, że jeden znaczek był troszkę naderwany..
Później pojechałam do pracy i się okazało, że nic nie można tam zrobić, bo nie ma prądu. Prawie zbiłam Frugo - taka ze mnie ślamazara. :P

Jutro idę na 8 godzin do pracy, miałam iść na 12 ale jednak plany się zmieniły. Cykam się, bo idę na inną stację i nie wiem do końca jak to będzie. Już jutro o 15 będę wiedziała! A jak wrócę to mam do zrobienia trochę zamówień, więc w sumie dobrze się złożyło.

Póki co jeszcze sobie odpoczywam przed jutrzejszym dniem. Mam nadzieję, że wrócę zadowolona jak zawsze, bo mam niezwykle mieszane uczucia. Zawsze przed takimi rzeczami się cykam, po prostu tego się nie da uniknąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz