środa, 11 maja 2016

11.05.2016 - Za dużo wolnego czasu?!

Cześć!
Dzisiejszy dzień rozpoczął się bardzo wcześnie, bo musiałam wstać przed 8 i jechać na szkolenie, chociaż okazało się, że mam przyjechać jutro! Na szczęście już na 11, chociaż pojadę wcześniej, żeby podjechać jeszcze na pocztę i wysłać przesyłki.

Dzisiaj o godzinie 11 miałam już posprzątany pokój, zrobione zamówienia i normalnie nie wiedziałam co mam dalej robić. Poszłam więc na dwór w celu zrobienia idealnego zdjęcia w locie ale jedynie co mi wyszło to to cudeńko niżej, haha. :P Niestety samowyzwalacz nie sprostał temu zadaniu, a że ja się zmęczyłam skacząc kilkadziesiąt razy to dałam sobie na spokój.

 

Zrobiłam sobie jeszcze kilka innych zdjęć korzystając z okazji, szału nie ma ale jak już je zrobiłam to wstawię, a co! :P
 





Dziś na obiad będzie domowa tortilla, zrobiłam już prawie wszystko. Czekam tylko na mamę, ona zrobi sos i będziemy jeść ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz