piątek, 13 maja 2016

13.05.2016 - Piątek trzynastego!

Cześć!
Wczoraj nic nie pisałam, bo po prostu nie miałam siły - tyle się działo!
Rano musiałam zawieźć Marlenę do szkoły, a później pojechałam nadać przesyłki i na szkolenie. Na szkoleniu było super - mega dużo nowych informacji ale chyba całkiem nieźle sobie z tym poradziłam. Dzisiaj o 17 idę na kolejne i tym razem będę już sama stała na kasie, więc trochę się już cykam. Mam nadzieję, że będzie dobrze i że ruchu nie będzie aż tyle.

Wczoraj na parkingu zaczepiła mnie jakaś cyganka i próbowała mi wmawiać jak to zobaczyła coś w moich oczach i że muszę pomóc jej dzieciom i dać jej na chleb... kurde rozumiem, że są biedni ludzie ale nie lepiej szukać pracy, pracować gdziekolwiek byle by coś zarobić? Skoro ma czas na chodzenie i wciskanie ludziom kitu to i znajdzie czas na pracę, ale może chęci brak...
Nie wiem, jestem chamska ale po prostu nienawidzę takich sytuacji jak ktoś do mnie podchodzi i zaczyna gadać takie głupoty i jest przy tym jeszcze tak natrętny.

Wczoraj też był 2. półfinał Eurowizji i Polska dostała się do finału, więc jutro będę oglądała no i jutro jest też mecz w Płocku, z którego wrócimy jako MISTRZOWIE Polski!

Mam nadzieję, że zrobię jeszcze dzisiaj jakiś update z dalszej części dnia, bo jest dopiero godzina 12:45, więc cały dzień jeszcze przede mną!


Chciałam jeszcze pokazać moje nowe hybrydki i na zdjęciu wyglądają super ale w rzeczywistości musiałam się z nimi meega dużo namęczyć. Nie ogarniam tego czarnego koloru, ciągle się odkleja, marszczy... Nie wiem czy nie potrafię z nim pracować, czy trafiłam na jakąś słabą sztukę.


Co do szkolenia to właśnie wróciłam i było super! Jestem mega zadowolona, bo sobie poradziłam. W poniedziałek już ostatnie i później idę już do pracy - będzie dobrze. Jutro mam dzień zamówień, muszę wszystko nadrobić, mam 4 rzeczy do zrobienia. Wieczorkiem meczyk Vive - Wisła, wyjeżdżamy z Mistrzem, a później Polska wygrywa na Eurowizji i tak mi zleci jutrzejszy dzień! :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz