czwartek, 16 czerwca 2016

16.06.2016 - Maraton w pracy | Czekam na przesyłkę z Kielc!

W końcu jakiś nowy wpis! Ostatnio ich nie było dlatego, że miałam mały maraton w pracy, bo od poniedziałku całe dnie tam spędzałam, dwie dwunastki, wczoraj ósemka i dzisiaj czeka mnie jeszcze nocka. Mam nadzieję, że minie spokojnie tym bardziej, że dzisiaj jest mecz piłki nożnej to wiadomo jak ludzie reagują na to ... 

Wczoraj był meczyk piłki ręcznej i oczywiście awansowalismy na Mistrzostwa Świata ale mecz musiałam oglądać w transmisji pisanej, bo żadna stacja telewizyjna go nie puszczala, ehh ...

No i jeszcze jedna ważna rzecz, bo wczoraj zamówiłam sobie koszulkę Vive i piornik i mam nadzieję, że mega szybko do mnie przyjdzie bo juz chciałabym ja nosić dzień i noc. Jest mega świetna i na pewno pokaże to tutaj na blogu jak do mnie przyjdzie.

Dzisiaj rano pojechałam na pocztę i po Marlene. Trochę czekałam na nią na stacji, wiec kupiłam sobie zapiekanke i była mega mega pyszna. 

No a teraz już kończę i szykuję się psychicznie na nocke! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz