piątek, 10 czerwca 2016

10.06.2016 - Dzień wolny | Pyszne lody | Nowe buty ♥

Nocka była całkiem okej, chociaż był mega duży ruch. Tak duży, że wyrobiłam chyba z 300% normy i nawet nie miałam czasu, żeby powyciągać wszystkie rzeczy z magazynu. Mam nadzieję, że chociaż wszystkie podstawy zrobiłam dobrze. 

Pierwszy raz od dawna miałam uczesane takie warkoczyki. Jednak wolę w pracy mieć związane włosy, chociaż zdecydowanie wolę siebie w rozpuszczonych. Niżej zdjęcie jak to mniej więcej wyglądało. Zrobiłam sobie szybkie selfie w lustrze po powrocie. Ekstra było to, że już o 5 mogłam jechać do domu - mogłabym tak zawsze.



Byłam dzisiaj z rodzicami w mieście i akurat nadarzyła się okazja, że musieliśmy zaparkować prosto przed lodziarnią i po prostu musiałam! Ten mały lód kosztował 4zł i był naprawdę mega dobry. Uwielbiam je i są o niebo lepsze niż te sklepowe.


No i w końcu udało mi się znaleźć buty idealne! Ostatnia para w Deichmannie przeceniona o 50% więc takiej okazji nie mogłam przegapić. Są takie, że będą mi pasowały do wszystkiego, a do tego są niesamowicie lekkie i wygodne. Naprawdę jestem mega szczęśliwa, że je mam! :)


No a teraz psychicznie przygotowuję się do jutrzejszej dniówki i oglądam sobie Harrego Pottera. Uwielbiam ten film i chociaż widziałam go już setki razy to zawsze chętnie oglądam po raz kolejne. To jest ten typ filmu, który nigdy się nie nudzi. Podobno ma wyjść jakaś nowa część i mam nadzieję, że tak będzie bo bardzo chętnie bym obejrzała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz