czwartek, 9 czerwca 2016

09.06.2016 - Nocka 2h wcześniej | Mała wish lista


Piszę tak szybko, bo idę dzisiaj 2h wcześniej na nockę, ale to wiąże się z tym, że 2 godziny wcześniej będę kończyć! Także jestem całkiem szczęśliwa, bo bardzo mi to odpowiada szczerze mówiąc. Będę musiała tylko wszystkie obowiązki zrobić szybciej, żeby było wszystko ładnie pięknie.

Byłam dzisiaj na poczcie i ku mojemu zdziwieniu weszłam i byłam pierwsza w kolejce, więc ekstra.
Ogólnie od jakiegoś czasu "choruję" na te butki:


Są naprawdę mega śliczne, tylko boję się je kupić, bo jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że będą na mnie za małe. No ale prezentują się genialnie.  A skoro już mowa o rzeczach, które chcę sobie kupić to do tej małej listy dołączę jeszcze 3 kosmetyki, które już niebawem pewnie zagoszczą w mojej kosmetyczce. Czekam tylko na jakąś dobrą promocję :P



No więc takie oto rzeczy sobie kupię, ale to dopiero za jakiś czas, teraz muszę trochę popracować. Oby ta nocka była dobra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz