środa, 8 czerwca 2016

08.06.2016 - Ludzie mnie .... denerwują

Dzisiaj nie będzie zdjęć, nie będzie miło, będą hejty. Niestety dzisiejszy dzień mnie do tego zmusił. Już się zdenerwowałam kiedy na targu zobaczyłam kropka w kropkę idealnie taką samą koszulkę jak moja. Po prostu ktoś po najniższej linii oporu wchodzi w internet i kopiuje co się da. Jak mnie takie coś denerwuje to masakra.

W ogóle chciałabym też skomentować ludzi, którzy za wszelką cenę chcą komuś uprzykrzyć życie. Jak widzę takie krzywe .. twarze to aż mam ochotę coś im powiedzieć. Jak można być człowiekiem, którego celem jest sprawienie przykrości drugiej osobie? Nie wiem gdzie w tym przyjemność, jaką z pewnością czerpią takie osoby. Ja nigdy nie miałam takich myśli, żeby zrobić coś co mogłoby sprawić przykrość drugiej osobie. Oczywiście czasem dużo mówię i hejtuję ale nigdy nie zrobiłabym czegoś, co komuś mogłoby zaszkodzić. Nie widzę w tym sensu. Wszyscy jesteśmy ludźmi, wszyscy żyjemy na jednym świecie i powinniśmy sobie pomagać, a nie przeciwnie.

Ludzie są zawistni, wredni, a jak coś Ci się uda w życiu to jesteś już w góry na przegranej pozycji, bo każdy chce Ci dokopać, żebyś spadł jak najniżej. Nie mówię tu oczywiście o sobie, bo zanim ja coś osiągnę to miną lata jak nie wieki :P ale z moich obserwacji wynika to, że społeczeństwo popadło w jakąś chorobę na tym punkcie.

Dobra, jednak już nie będę więcej pisać, bo nie ma sensu. Przejdzie mi i od jutra znów będę najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Czasami też mam po prostu słabsze dni i ten taki właśnie jest, chociaż nie do końca, bo dzisiaj kupiłam sobie zajebiste słuchawki. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, jednak sytuacja opisana wyżej troszkę hamuje moje szczęście. Dobra - jutro będzie dobry dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz