niedziela, 5 czerwca 2016

05.06.2016 - Niedziela pracująca...

Właśnie przed chwilą wróciłam z pracy. Miałam dzisiaj dniówkę. W sumie było dobrze ale mimo wszystko te dwunastki są dla mnie strasznie męczące. Jutro idę na nockę, więc będzie gorzej... Mój organizm chyba nigdy nie przyzwyczai się do pracy w nocy, jest to awykonalne :P

                                        

Chciałam jeszcze się pochwalić co pysznego jadłam. Tort bezowy i truskawki jest to połączenie wprost idealne! Kocham to i wiem, że jest to mega kaloryczne, ale też mega smaczne.


Teraz mam zamiar trochę posiedzieć przed kompem i poodpoczywać, bo jutro znów szykuje się ciężki dzień. W myślach tylko powtarzam sobie "byle do września" i mam nadzieję, że sama siebie nie zawiodę. BĘDZIE DOBRZE ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz