czwartek, 31 grudnia 2015

31.12.15 - Kolejny cudowny rok za nami!

Dzisiaj z samego rana znów pojechałam z mamą do Biedronki. Musialysmy kupić kukurydzę. Na drodze była jakaś masakra, strasznie dużo ludzi, robią zapasy jakby miał być koniec świata :P

Jak na sylwester przystało musi być odpowiedni szampan, haha.




Chciałam tez dzisiaj tak bardzo skrótowo podsumować ten 2015 rok, ponieważ był on naprawdę wyjątkowy i cudowny. Spełnilam w nim masę marzeń, nie zapomnę większości wydarzeń pewnie do końca życia.  Oby ten kolejny rok był jeszcze lepszy!

A co takiego cudownego wydarzyło się w 2015?
- zdałam na prawko, co niezmiernie mi ułatwiło życie
- jeżdżę cudowna Audica, co zawsze było moim wielkim marzeniem
- założyłam firmę
- byłam na meczu Vive, mam dużo zdjęć i autografów moich ulubionych zawodników
- wygrałam bilety na Christmas Cup we Wrocławiu i tym samym byłam na 4 meczach, w tym na 2 meczach Polski. Cudowna atmosfera, niezapomniane emocje i kolejne autografy oraz zdjęcia.

To tylko te najważniejsze wydarzenia ale cudownych chwil było oczywiście więcej. Naprawdę mam za sobą świetny rok ❤

A tak kończę "firmowo" rok 2015! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz