piątek, 1 stycznia 2016

01.01.2016 - Nowy Rok! + Zdjęcia z Christmas Cup 2015


Tyle udało mi się nagrać z powitania nowego roku! Powiem szczerze, że w tym roku jakoś więcej było fajerwerków niż w poprzednich latach. Niektóre z nich były naprawdę cudowne!

Dzisiejszy dzień bardzo spokojny, aczkolwiek wieczorem miałam trochę nadszarpnięte nerwy przez rozliczenie za grudzień ehh... coś myślę, że będzie to jedna wielka lipa no ale to mój pierwszy raz, więc zobaczymy!

Mama stwierdziła, że chce jechać ze mną na Mistrzostwa do Krakowa więc... 7 i 8 stycznia ostro gram, bo po prostu muuuszę wygrać i koniec!

Dzisiaj dostałam jeszcze zaległe zdjęcia z turnieju, więc dodam!
Tutaj akurat biorę autograf od Kamila Syprzaka, niestety nie mam z nim takiego bardziej "normalnego" zdjęcia, ale to też jest całkiem spoko.

Kolejny autograf zawodnika najlepszego klubu na świecie do kolekcji ♥ 

No i na koniec ja w wersji wampir i takie cudowne zdjęcie! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz