czwartek, 7 stycznia 2016

07.01.16 - Kupię sobię zestaw do hybryd!

Mimo, że dzisiejszego dnia bardzo się bałam, to nie było tak źle. Oczywiście, żadnych zdjęć nie mam, bo jeszcze nie weszło mi to w krew, żeby je ciągle robić ale mam nadzieję, że jutro w końcu kilka dodam. W końcu jutro jest już piątek i będę może miała więcej czasu!

Dzisiaj po szkole wracałam z mamą, kupiła mi tortillę, a jak wróciliśmy do domu to okazało się, że babcia zrobiła kolejną! Niestety już nie dałam rady jej zjeść, ehh... Dzisiaj coś boli mnie gardło i ząb, ogólnie jakoś średnio się czuję i mam nadzieję, że nie będę chora, bo niedługo wyspa i ferie!

Dzisiaj stwierdziłam też, że chcę sobie kupić zestaw do hybryd. Marzy mi się on, serio... Ciocia ma właśnie taki, więc może na ferie tam pojedziemy i wtedy zobaczę u niej co i jak. W weekend też mam zamiar jechać na zakupy z koleżanką. Mam nadzieję, że będzie cieplej i zniknie w końcu śnieg. Nienawidzę go :(

Miałam dzisiaj grać o bilety na półfinał ME w Krakowie ale.. oczywiście w ostatni dzień został zmieniony regulamin i konkurs wiedzy stał się konkursem na "lajki", więc ja podziękuję - już się w takie coś nie bawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz