piątek, 25 grudnia 2015

Anonimowe poszukiwania


Stwierdzam, iż odpoczynek był mi bardzo potrzebny po ostatnich szalonych dniach, jednak... im dłużej mam wolne tym bardziej zaczynam rozumieć, że praca jest mi do życia niezbędna!  Nie wyobrażam sobie siedzieć tak bezczynnie jak teraz przez całe życie.  Firma to zdecydowanie to do czego będę zawsze dążyć, jak nie uda się teraz to kiedyś na pewno. 


Mój cudowny kubeczek, od szefowej dla szefowej. Muszę ich malować więcej, bo moje umiejętności w tej dziedzinie leżą i kwicza jeszcze...


OOTD i anonimowość 100%. Nie wiem dlaczego ucielam twarz, może tak dla zasady.  Mniejsza o to (przemyśle jeszcze ta sprawe) , bardzo podoba mi się ta koszulka.  Wygląda naprawdę całkiem fajnie.  Oczywiście całościowy efekt psują białe skarpetki no ale to cała ja w końcu!  :)


Moje ulubione ostatnio ciasto - marchewkowe. Uwielbiam w nim to, że nie jest takie suche, a masa to jakaś bajka po prostu. Mniam! 


Dzisiaj miałam poszukiwanie pomadek. Oczywiście wiadomo kto je zabiera. Nie miałabym nic przeciwko tylko problem w tym ze później juz nigdy nie widzę ich na oczy jeśli ich sama nie znajdę. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz