sobota, 27 sierpnia 2016

27.08.2016 - Pełnia słodyczowego szczęścia!

Cześć!  Dzisiaj byłam z ciocia w miejscu, w które juz od dawna chciałysmy iść.  Jest to cukiernia, która robi naprawdę wyjątkowe rzeczy. Wszystkie ciasta i slodycze wyglądają tak apetycznie, że nie sposób jest się im oprzeć. Z resztą zobaczcie sami na końcu wpisu :)

Po zjedzeniu jednego ciastka, które swoją drogą było dość pokaźnych rozmiarów, nie mogłam wcisnąć juz nic więcej!  Pierwszy raz mi się zdarzyło coś takiego, bo z reguły mogłabym jeść słodycze dzień i noc :P

Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tam zawitam, bo naprawdę warto i wszystko jest tak bardzo pyszne, że nawet nie da się tego opisać. 

2 komentarze:

  1. Ojejku jak to wszystko rewelacyjnie wygląda!! *.*
    Aż narobiłaś mi ochoty!
    Rzeczywiście nie da się oprzeć. ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie - jadłabym!
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń