niedziela, 7 sierpnia 2016

07.08.2016 - Szczypior w dłoń, wspieramy naszych w Rio! ♥

Witam serdecznie i juz nawet nie mówię jak bardzo jestem zła, że nie ma regularnych wpisów. ... powiem wiec tylko tyle, że już za tydzień skończę pracę i w końcu będę "wolna"! Myślę, że dopiero wtedy uda mi się nagrać filmik odnośnie mieszkania w Poznaniu.

Właśnie wróciłam z Karpacza, ale o tym post będzie później, bo dzisiaj nie dam rady wstawić wszystkich zdjęć, a bardzo bym chciała wiec zrobię to jak najszybciej, a dziś będzie o szczypiorze!

Nagrałam filmik, który został umieszczony na "Kocham ręczną" i wygrałam pakiet kibica, który właśnie do mnie leci ale co to jest - tego jeszcze nie wiem. W każdym razie filmik jest do obejrzenia niżej. Niestety część muzyki została usunięta ale to nic! Nawet nie wiecie jak się stresowalam haha :P Wiecie, byłam świadoma tego, że filmik zostanie pokazany dosyć dużej publiczności. Tyle się naśmialam, że masakra ale na szczęście udało się wybrać kilka sekund, kiedy mówię w miarę normalnie.

Mam nadzieję, że już niedługo dodam posta z gór, a teraz lecę kibicować naszym Mistrzom, bo dzisiaj gramy pierwszy mecz z Brazylią!



1 komentarz:

  1. hahah fajny filmik! :D
    pochwal się co dostaniesz!
    http://photos-are-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń