czwartek, 25 sierpnia 2016

25.08.2016 - Mam pracę, taką jaką chciałam <3

Cześć!  Dzisiaj mam bardzo fajną informację, którą można wywnioskować juz po tytule. No więc dostałam pracę!


W sumie byłam na dwóch rozmowach kwalifikacyjnych na dwa różne stanowiska. Nie będę się zagłębiać jakie było to drugie, powiem tylko tyle, ze praca w dosyć prestiżowej, moim zdaniem,  kawiarni. :)

Jako, że dostałam ppozytywną odpowiedź z tych dwóch miejsc to musiałam stanąć przed wyborem, które stanowisko bardziej mi odpowiada. Po namyśle wybrałam Empik i to tam będę pracowała juz od września!  Jestem naprawdę szczęśliwa, bo myślę, że praca tam będzie naprawdę spoko i że będę zadowolona, choć jak to w życiu bywa - okaże się. 

Do pracy będę miała dosłownie dwa kroki, wiec jest to wielki plus. Mam nadzieje tylko, że pogodze studia i prace.

Aktualnie jestem u cioci i wracam w niedzielę, żeby przez 3 dni zebrać resztę swoich rzeczy i w czwartek wrócić tutaj już "na stale".  :)
Trzymajcie za mnie kciuki, żeby wszystko poszło po mojej myśli <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz