piątek, 2 września 2016

02.09.2016 - Przeprowadzona!

Witam serdecznie juz z nowego mieszkania! Tata wrócił rano do domu, wczoraj do pozna wszystko razem skladalismy, mylismy i ogarnialismy. Tera siedzę juz sama, czekam aż przyjedzie Justyna i niedługo jadę tez na badania medycyny pracy.

Zrobiłam juz trzy pierwsze koszulki i wyszło mi całkiem nieźle, wiec bardzo się ciesze! Nie wiem tylko kiedy w końcu będziemy miały neta, oby dało rade to jak najszybciej załatwić. 

Mój pokój bardzo mi się podoba, może nie jest taki duży jak w domu ale też jest całkiem niezły i do tego przytulny. Postaram się zrobić jakieś jego zdjęcia to wtedy je dodam.

Pierwsza noc tez minęła całkiem okej, tylko mamy bardzo stara lodówkę, która mega głośno chodzi i trochę mnie budziła ale to nic, dziś w nocy pozamykam wszystkie drzwi i będzie elegancko! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz