sobota, 3 września 2016

03.09.2016 - Głupie garnki ...

Cześć!  Dzisiejszy dzień mnie mega mocno zdenerwował.  Okazało się, że garnki są złe i nie nadają się do niczego, wiec trzeba je zwrócić i aktualnie nie mamy w czym gotować obiadu... Jutro z ciocią jadę kupić jakieś i w sumie nie wiadomo czy coś znajdziemy, czy nie. Mam nadzieję że tak, bo będzie problem jak nic nie kupię.

Dobra koniec marudzenia i teraz bardziej przyjemnie rzeczy. Byłam dziś na najlepszych podać w Poznaniu! Uwielbiam je. Później poszliśmy Malty i byłam tam w Empiku, w którym będę pracowała i naprawdę mega mi się podoba. Już nie mogę się doczekać!  Na końcu pojechaliśmy do M1 i tam podpisalysmy umowę na internet - w poniedziałek nam założą. Jestem mega szczęśliwa z tego powodu.

To chyba wszystko na dzisiaj.  Oby jutrzejszy dzień był jeszcze bardziej pozytywny, bez żadnych niemiłych przygód. Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz